4
DATUM AANGEPAST - Materiaal inleveren (18/06)
Woensdag 18 juni 2012 19.00 – 21.00 uur
Inleveren alle Hockeymaterialen door Keepers, Coaches en Trainers
Het inleveren van alle hockeymaterialen en ballen:
Alle trainers leveren alle ballen in. Dit biedt de materialen commissie de gelegenheid alles te controleren voor het nieuwe seizoen. Voor wat betreft de kleding van de groep kerntrainers is afgesproken dat bij aanblijven als kerntrainer het pak niet ingeleverd hoeft te worden (geef ajb wel even aan Riet door als van je Hummel jack een rits stuk is).
Spelers van H1 D1 JA1 en MA1
Spelers van deze teams die in deze teams blijven hockeyen kunnen de spullen in hun bezit houden. Spelers die hebben opgezegd moeten hun spullen inleveren anders gaat de incasso in werking en worden de kosten van de kleding verhaalt op het betreffende lid. Zorg dat je je spullen netjes en schoon inlevert.
Keepers
Alle keepers leveren de keepertassen in met alle bijbehorende verstrekte middelen. Daar waar geen vaste keep is zorgt de coach voor het inleveren van de keepertassen.
Formulier
Willen jullie bijgaand formulier, inleveren materialen overzicht.docx, invullen en in een plastic hoesje in de tas doen.
Schoon en alleen hockeymaterialen
De tassen worden natuurlijk van binnen en buiten schoongemaakt en bevatten alleen de hockeymaterialen. Afval, oude kleding, vieze sokken etc., willen we niet hebben en mag je weggooien. Denken jullie ook aan de lijnstop-maskers en het label aan de tas.
Schade
Als de tas incompleet of materiaal beschadigd is, kan de schade verhaald worden op het team, dus wees zorgvuldig.
Alle sleutels inleveren
Tot slot moeten degene die een sleutel hebben gekregen deze allemaal inleveren!Denk aan de sleutels van de keeperhokken en trainerslockers. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
Nota bene:
Ben je maandag 18 juni 2012 verhinderd, zorg dan dat iemand anders deze taak van je overneemt.
Met vriendelijke groet,
Pim Vreeken -Riet Austie -Joyce Snijder - Jocelyn Flippo - Frans Duivenvoorden
Bijlage